Дигитален маркетинг

„Интернет маркетинга“ е понятие, което говори само за себе си, но преди всичко трябва да знаем, че това е маркетинг, а маркетингът е комуникация. А зад успешните продажби почти винаги се крие и доста добра комуникационна стратегия.

С развитието на технологиите и социалните мрежи комуникацията започна да се премества в интернет пространството, където потенциалните потребители отново получават персонално внимание. Интерактивната комуникация позволява на компанията много по-бързо да разбере мнението на своите клиенти и да реагира адекватно в кризисни ситуации.

Дигиталният маркетинг включва и много други активности, които допринасят за по-доброто представяне на фирмата в интернет пространството. Ето какво ви предлагаме:

  • изграждане и менажиране на корпоративна мрежа от потенциални клиенти в социалните мрежи. Създаване на общност от потребители с еднакви интереси (създаване на профил на компанията или бранда, копирайтинг, поддържане на комуникацията, изработване на лоялни програми, персонализиране)
  • създаване и поддържане на корпоративен блог, където клинентите могат да получат актуална и коректна информация за услугите и продуктите на компанията
  • e-mail маркетинг
  • SEO (search engine optimization)
  • Вирусен маркетинг
  • PPC (Pay per click) реклама
  • Онлайн PR
  • Мониторинг на социалните мрежи