Дигитален маркетинг
„Интернет маркетинга“ е понятие, което говори само за себе си, но преди всичко трябва да знаем, че това е маркетинг, а маркетингът е комуникация. А зад успешните продажби почти винаги се крие и доста добра комуникационна стратегия.
С развитието на технологиите и социалните мрежи комуникацията започна да се премества в интернет пространството, където потенциалните потребители отново получават персонално внимание. Интерактивната комуникация позволява на компанията много по-бързо да разбере мнението на своите клиенти и да реагира адекватно в кризисни ситуации.
Дигиталният маркетинг включва и много други активности, които допринасят за по-доброто представяне на фирмата в интернет пространството. Ето какво ви предлагаме:
- изграждане и менажиране на корпоративна мрежа от потенциални клиенти в социалните мрежи. Създаване на общност от потребители с еднакви интереси (създаване на профил на компанията или бранда, swiss replica rolex watches копирайтинг, поддържане на комуникацията, изработване на лоялни програми, персонализиране)
- създаване и поддържане на корпоративен блог, където клинентите могат да получат актуална и коректна информация за услугите и продуктите на компанията
- e-mail маркетинг
- SEO (search engine optimization)
- Вирусен маркетинг
- PPC (Pay per click) реклама
- Онлайн PR
- Мониторинг на социалните мрежи
Последвайте ни:
Recent Posts
- 25 + Creative Social Media Content Ideas to keep your audience engaged
- 10 Effective Ways to Improve Your Google Maps Visibility and Attract More Local Customers
- How to Set Up and Optimize your Google My Business Account. Step-by-Step Guide
- The Power of a Well-Optimized Google Business Profile
- 30+ Powerful ChatGPT Prompts to Elevate Your Business