10 най-добри начина за използване на снимката на корицата във Facebook

Вашата Facebook снимка на корицата заема най-голямата и видима част от цялата страница.

Тя е първото нещо, което привлича вниманието на посетителите.

Затова е от изключително значение да отделите време и средства, за да създадете една уникална визия.

Знаете, няма втори шанс за първото впечатление! 🙂

Какво трябва да направите?

10 най-добри начина за използване на снимката на корицата във Facebook

Ето някой от най-страхотните примери, които можете да ползвате, за да получите WOW ефекта от посетителите на вашата страница.

1.  Брандирайте се

Страница: KLM

Ценното тук: KLM не само показват своята креативност, но и снимката на корицата брандира и техния бизнес също

2. Покажете основните ползи от вашия продукт

Страница: Post Planner

Ценното тук: Дори и никога да не сте чували за Post Planner и тяхната апликация, семплата и разбираема снимка на корицата им, ви казва за ползите, които можете да имате използвайки техните услуги. А, като кликнете на корицата, получавате допълнителна информация

3. Създайте си имейл листа

Страница: Entrepreneuress Academy

Ценното тук: Две са основните неща – начинът, по който страницата промотира създателя на бизнеса и промотирането на Pinterest електронна книга

Феновете могат да свалят нейната книга от страница, към която води дадения линк, като оставят своите имейли. Ето това вече е функционална снимка на корицата!

4. Покажи своите фенове

Страница: Walmart

Ценното тук: Walmart показват признателност към своите клиенти и лично отношение, като поставят в центъра на вниманието снимки на техните фенове. А, за да бъде още по-весело Walmart избират забавни теми, по които феновете да участват.

5. Акцентирайте върху вашите служители

Страница: Sprinklr

Ценното тук: Докато повечето компании наблягат на основните ползи от услугите и продуктите, които предлагат, Sprinklr поемат по алтернативен път като показват лицата на хората в компанията, което допринася за нейния човешки облик

6. Покажете подкрепа за някаква кауза

Страница: Ford

Ценното тук: Октомври е месецът на борбата срещу рака на гърдата и много компании, за да покажат своята съпричастност публикуват картинки в розово и изобщо, използват повече розовия цвят. Ford в случая са използвали цялата си корица, за да покажат тяхната съпричастност.

7. Насочете вниманието върху предстоящо събитие

Страница: Salesforce

Ценното тук: Прекрасен начин да популяризирате своето следващо събитие за всички, които посетят страницата ви. Selsforce използват ключовите си говорители за предстоящо събитие, за да привлекат вниманието

8. Променяй корицата си спрямо сезона

Страница: 1-800 Flowers.com

Ценното тук: Ако бизнесът ви се занимава със сезонни продукти можете да направите това, което и 1-800 flowers правят и да промотирате на корицата си вашите сезонни продукти.

 

9. Промотирайте предстоящ продукт

Страница: Lady Gaga

Ценното тук: Корицата на страницата на Lady Gaga  е не само много артистична, но и смело напомня на феновете за предстоящия албум.

 10. Покажете вашата забавна си страна

Страница: AdFreak

Полезното тук: Тази корица ни говори за културата на фирмата – те определено имат чувство за хумор

Сподели:

Коментар